Maksu-, palautus- ja peruutusehdot

Hyväksymme maksut Shopify Paymentsin ja Paytrailin kautta, mukaan lukien luotto-/debit-kortit (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, American Express ja UnionPay), verkkopankit (OP, Nordea, Danske, S Pankki, Aktia) ja mobiilimaksut (Mobile Pay, Siirto). Tutustuthan huolellisesti alla oleviin maksu-, palautus- ja peruutuskäytäntöihimme.

  • Kun tilauksesi on maksettu, siihen ei voi tehdä enää muutoksia. Jos haluat lisätä tuotteita, tee uusi tilaus.
  • Käsittelemme tilauksesi varastomme saatavilla olevan määrän perusteella. Loppuunmyytyt tuotteet poistetaan ja niiden rahat hyvitetään.
  • Tuoreiden vihannesten, hedelmien ja tiettyjen pakasteiden kaltaiset tuotteet veloitetaan todellisen painon mukaan.
  • Jos todellinen paino ylittää vähimmäismyyntiyksikön (200 g / 500 g / 1 kg), pyydämme maksua lisämaksusta. Kiitos ymmärryksestäsi.
  • Kun tilauksesi on käsitelty, peruutus ei ole enää mahdollista.
  • Palautukset tai vaihdot hyväksytään vain laatuun liittyvissä ongelmissa. Tämä koskee vain elintarvikkeita. Muiden tuotteiden osalta katso alla oleva osio.
  • Toimitusvirheiden tai laatuongelmien ilmetessä ota yhteyttä asiakaspalveluun 24 tunnin kuluessa, niin järjestämme palautuksen tai vaihdon asianmukaisesti.
  • Shopify-maksujen hyvitykset kestävät 7–10 päivää, ja saat hyvitysilmoituksen sähköpostiisi. Varaathan aikaa hyvityksen käsittelyyn ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen.

Muut kuin ruokatuotteet

Asiakkailla on oikeus palauttaa muut kuin elintarvikkeet 14 päivän kuluessa ostosta seuraavin ehdoin:

  • Tuotteen tulee olla käyttämätön, avaamaton ja alkuperäispakkauksessaan.
  • Ostotodistus (esim. kuitti tai tilausvahvistus) vaaditaan.

Hyvitystavat

Hyvitykset maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Käteismaksujen tapauksessa hyvitykset suoritetaan käteisenä.

Pidätämme oikeuden hylätä palautukset, jotka eivät täytä yllä olevia ehtoja. Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, ota rohkeasti yhteyttä.

Maksupalveluntarjoaja

Paytrail Oyj toimii maksujen keräämisen palveluntarjoajana ja on valtuutettu maksulaitos. Paytrail Oyj näkyy maksunsaajana pankki- tai luottokorttilaskullasi. Paytrail Oyj välittää maksun kauppiaalle. Valituksia varten ota yhteyttä verkkosivustoon, jolle maksu tehtiin.
Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
Y-tunnus 2122839-7
https://www.paytrail.com/en/kuluttaja/tietoa-maksamisesta